În perspectiva alegerilor multiple care urmează am grupat în această secțiune o selecție de produse promoționale care vor ajuta echipele de campanii electorale să-și poată transmite mesajele cât mai eficient și rapid. Se vor găsi în același loc atât clasicele sisteme de expunere cu vizibilitatea mare (afișe, bannere, roll-up-uri etc.), cât și promoționalele care fac deliciul alegătorilor de orice vârstă (căni, tricouri, șepci, insigne). 

     Toate pot fi personalizate cu sloganuri memorabile, logo-urile partidelor sau figurile candidaților și vor atrage atenția într-un mod inedit și creativ,transformând campania într-un adevărat spectacol politic. 

   Ce materiale de propagandă pot folosi competitorii în campania electorală?

Material de propagandă poate fi orice material scris, audio sau video, care îndeplineşte următoarele condiţii:
  • se referă în mod direct la un candidat sau partid politic care participă la alegeri, clar identificat;
  • este utilizat în perioada campaniei electorale
  • are obiectiv electoral şi se adresează publicului larg;
  • depăşeşte limitele activităţii jurnalistice de informare a publicului.
Tipurile de materiale care pot fi folosite în campanie sunt:
  • afişe electorale cu dimensiuni de cel mult 500 mm o latură şi 350 mm cealaltă latură; afişele electorale prin care se convoacă o reuniune electorală vor avea 400 mm o latură şi 250 mm cealaltă latură şi vor fi amplasate în locurile speciale pentru afişaj stabilite prin dispoziţie a primarului;
  • spoturi electorale şi materiale audiovizuale electorale, difuzate de mass-media audiovizuală, gratuit sau contra cost;
  • publicitate în presa scrisă;
  • materiale de propagandă electorală online;
  • broşuri, pliante, calendare, fluturași etc
În campanie nu se pot folosi următoarele tipuri de materiale
  • vehicule inscripţionate sau colantate care promovează candidații
  • vehicule care difuzează materiale audio
  • spectacole, serbări, focuri de artificii, tombole etc.;
  • bannere, mesh-uri, corturi publicitare, pavilioane publicitare, panouri publicitare mobile, steaguri publicitare, calcane, ecrane publicitare, indicatoare publicitare direcţionale, structuri de publicitate autoportante, mijloace de publicitate, panouri publicitare, proiecte publicitare speciale, publicitate luminoasă, publicitate pe vehicule.
  • nu se pot folosit materiale care sunt produse în regie proprie de partide sau candidați
Conform ghidurilor produs de AEP pentru alegerile din 2024:https://finantarepartide.ro/wp-content/uploads/2024/04/Ghid-locale-2024-24.03.2024.pdf